Kto powinien prowadzić fanpage na Facebooku?

Internet
Udostępnij na

Współcześnie chyba każdy przedsiębiorca jest świadom, że bez odpowiedniej promocji w sieci żadna strategia marketingowa nie będzie kompletna i nie przyniesie w pełni oczekiwanego efektu. Z pewnością jednym z elementów działania firmy w sieci jest prowadzenie fanpage na Facebooku. Co warto wiedzieć na ten temat?

Wprowadzenie strony przez zewnętrzną firmę

Prowadzenie strony na Facebooku wymaga nie tylko czasu, ale również wiedzy i umiejętności. Właśnie z tego powodu rosnąca ilość firm w Polsce decyduje się na korzystanie z usług zewnętrznych podmiotów. Prowadzenie strony na facebooku może być powierzone zarówno agencji interaktywnej, freelancerowi, agencji hostingowej, jak i własnemu działowi promocji.

Zdecydowanie najpopularniejszym wśród polskich przedsiębiorców rozwiązaniem jest współpraca zarówno z agencjami interaktywnymi, jak i z freelancerami. Jest to przede wszystkim związane z korzyściami, które mogą zapewnić obydwa z tych rozwiązań. Należy jednak mieć na uwadze, że prowadzenie fanpage na Facebooku przez freelancera wygląda całkiem inaczej niż ma to miejsce w przypadku agencji.

Agencja interaktywna

Prowadzenie strony przez agencję interaktywną z pewnością nie jest najtańszym rozwiązaniem, ale może zagwarantować przedsiębiorcy najlepsze efekty. Agencja jako miejsce pracy profesjonalnego zespołu może zapewnić kompleksową obsługę firmowego fanpage, czego z pewnością nie może zapewnić większość freelancerów. Co może zaoferować agencja?

Decydując się na współpracę z agencją można być pewnym, że w ramach usług uzyska się kompleksowe i profesjonalne prowadzenie fanpage oferta będzie obejmowała indywidualnie dopracowane strategie promocyjne, profesjonalne grafiki oraz wiele innych usług mających wpływ na powodzenie fanpage. Dodatkowo będą one każdorazowo realizowane przy wykorzystaniu najnowszych i najskuteczniejszych narzędzi.

Freelancer

Skorzystanie z usług freelancera także może być dobrym sposobem na prowadzenie fanpage oferta takiej osoby najczęściej jest znacznie uboższa, niż ma to miejsce w przypadku agencji, ale z pewnością może spełnić oczekiwania wielu niewielkich przedsiębiorców.

Szczególnie tych, dla których działalność w sieci nie jest głównym źródłem pozyskiwania klientów. Freelancer może zaoferować wykorzystanie podstawowych narzędzi do organizacji promocji. Jest to jednak tańsze rozwiązanie niż agencja interaktywna.