Czym jest certyfikowany partner google?

Internet
Udostępnij na

Należy mieć świadomość, że certyfikowany partner google jest w najprostszym możliwym ujęciu wyspecjalizowaną agencją e-marketingową, która musi spełniać określone wymagania firmy Google. W celu otrzymania wspomnianego certyfikatu konieczne jest właściwe zarządzanie budżetami kampanii, systematyczne zwiększania ich efektywności, a także zatrudnienie ekspertów, którzy mogą poszczycić się certyfikatami w różnych specjalizacjach.

Kim jest certyfikowany partner google?

Jak zostało wspomniane wcześniej firma, która posiada tytuł Certyfikowanego Partnera Google musi m.in. zatrudniać osoby posiadające certyfikaty w takich kategoriach, jak: Reklama wideo, Google Analytics, Reklama mobilna, Reklama w Google Zakupy czy AdWords sieć wyszukiwania.

Certyfikowani partnerzy google muszą oczywiście potwierdzić aktualnie posiadaną wiedzę czy posiadane doświadczenie w prowadzeniu określonych kampanii. Należy koniecznie zaznaczyć, że uzyskiwane są na drodze bardzo trudnych egzaminów, które są powtarzane co rok.

Co jeszcze warto wiedzieć o certyfikatach Google?

Należy mieć świadomość, że firma google obecnie wyróżnia dwa rodzaje logo partnera, czyli google partners i google partners premium. Godny uwagi jest fakt, że drugi wspomniany status może być tylko i wyłącznie przez agencję e-marketingową, która będzie w stanie spełnić najwyższe możliwe wymogi w kwestii liczby specjalistów AdWords, wyników i jakości kampanii, zarządzanych wydatków na kontach czy wzrostu liczby klientów.

Bardzo istotne znaczenie ma fakt, że certyfikowani partnerzy google uzyskują specjalizację zgodnie z posiadanymi certyfikatami. W ten prosty sposób potencjalny klient będzie dokładnie wiedział czy dana firma posiada właściwe umiejętności, by prowadzić dla niego określoną kampanię.

Można zaobserwować, że z roku an rok coraz większa liczba klientów jest zainteresowana, by prowadzeniem ich kampanii zajmowały się tylko i wyłącznie firmy, które mogą pochwalić się certyfikatem partnera google. Można obecnie to bardzo łatwo sprawdzić. Na stronie gogle znajdują się bowiem informacje jaki jest zakres specjalizacji danej agencji e-marketingowej, a także jakie dokładnie posiada tytuły. Widoczne są również istotne dane teleadresowe, by można było się z nią skontaktować.