Jak zostać certyfikowanym partnerem Google?

Internet
Udostępnij na

Obecnie głównym kanałem informacji i marketingu jest Internet. Wobec tego wiele agencji reklamowych korzysta z tych zasobów, by móc zarządzać kontami Google Ads i uzyskać korzystny status, jakim jest certyfikowany partner google. Na czym więc polega takie działanie i jakie kryteria powinni spełniać certyfikowani partnerzy google?

Czym jest Google ads?

Google ads to nic innego jak system reklamowy, dzięki któremu możliwe jest wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania przeglądarki google. Ponadto istnieje również taka możliwość na stronach współpracujących z google w ramach programu Google AdSense, czyli u tzw. google partners. Natomiast google partners jest systemem marketingowym, przeznaczonym dla agencji reklamowych oraz firm, które zarządzają kontami Google Ads w imieniu innych przedsiębiorstw lub marek. By móc osiągać jak największe korzyści niezbędne jest otrzymanie od google specjalnego statusu, jakim jest certyfikowany partner google. Warto zatem wiedzieć, czym on jest i jak go zdobyć.

Jak osiągnąć status certyfikowanego partnera google?

Certyfikat Google Ads jest profesjonalną akredytacją, którą oferuje Google osobom osiągającym biegłość w podstawowych i zaawansowanych warunkach Google Ads. Przy jego pomocy można udowodnić, że Google uznaje daną osobę za specjalistę do spraw reklamy online. Zdobycie certyfikatu przynosi wiele korzyści. Po pierwsze certyfikowani partnerzy gogle uznawani są w branży reklamowej za ekspertów. Dzięki temu można zdobyć wyższe uznanie wśród obecnych i przyszłych klientów. Po drugie dzięki posiadaniu certyfikatu można pomóc w uzyskaniu przez firmę statusu Partnera Google, a nawet Partnera Google Premium. Uzyskanie certyfikatu Google Ads nie jest szczególnie skomplikowane, wystarczy zdać jeden z oferowanych bezpłatnych testów certyfikacyjnych Google Ads. Celem przygotowania się do testów dostępne są także ścieżki szkoleniowe. W ramach Google Ads dostępne są takie testy certyfikacyjne jak: Reklama w sieci reklamowej, Reklama w sieci wyszukiwania, Reklama wideo, czy też Reklama produktowa.

Jak widać, uzyskanie statusu certyfikowanego Partnera Google jest niezwykle istotne w branży reklamowej, bowiem dzięki takiemu dokumentowi można być uznawanym za eksperta, co wiąże się z pozyskaniem większej ilości klientów.